2014. február 16., vasárnap

00. Prológus

Mack szemszöge
Már egy hete Hollywoodban vagyok és állás után keresgéltem nyárra amikor drága nővérem benyögi hogy " a Starbucks-ban üresedés van, be tudnálak szervezni" Hát igen, meglátszik hogy testvérek vagyunk. Agyba főbe szívatjuk egymást és csak kiröhögjük magunkat, de Taylor azóta amióta barátnőm bátyjával kavar (Kendall) azóta nehezen ha tudok vele hülyéskedni. Ovi óta mindent együtt csinálok Bellával és Taylorral, de Kendall rendesen áthúzta a számításokat. 
- Mack gyere már. - nyitott be a bejárati ajtón a szomszédban lakó Bella. 
- Meyek Bell. - kiabáltam becenevét majd az emeletről lecsúszva a korláton talpra esve felkaptam a munka ruhám és nővérem nevét kiabálva elmentem. 
- Második munka nap ilyen korán. - nyivákolt barátnőm. 
- Pont ez a bajod, mindig déligalszunk de most hogy hajnali fél ötkor kelünk sír a szád. 
- Ne mond hogy te bírod. 
- Nem mondom hogy bírom, de ha Taylor jéghideg vízzel kelt reggelente sajnos bírnom kell. Gondolhatod, én takarítom ki a pucér macskájának almát mert Ő össze vizezte a szobámat. Értelmes nő! - mérgelődtem mikor egy-egy szelet csokit vettem ki a zsebemből. - És ha ez nem elég neki mentem a fürdőben lévő kis szekrénynek. Sajog a fejem. - hisztiztem Bellának.
- Ugye tudod hogy te fogsz takarítani. - jegyezte meg Bella.
- És te hogy a rock rádiót kapcsolja be Mack Swift?! 
- Igen Mack te minden nap azt kapcsolsz. - mondta unottan Bella. 
Ami kis probléma volt, hogy 2 utcával arrébb dolgoztunk kint a főúton a nagy Starbucks-ban ami csak azért volt rossz mert nővérem minden reggel betéved ide. 
 
- Még jó hogy délután kettő felé jön Michael és a többi "tapasztalt" akik tartják majd a frontot míg mi csak felszolgálunk. - mondta Bella. 
Mikor kiyitottuk az ajtót óriási nagy kupi fogadott minket. A látványtól rosszul lettünk. 
- Nem tudtam hogy ekkora kupit hagytunk volna itt. - jegyeztem meg, mire a mosogató felé sétáltam és a szagtól rosszul lettem. - Hű Bella, ide ne gyere. - szédelegtem arrébb. 
- Akkor essünk neki. - mondta Bella és mind a ketten más felé mentünk. 
Míyg én a mosogató felé mentem Berry a mosdóba hogy ott takarítson, de mind a ketten életveszélyes dolgot kezdtünk csinálni.
1 és fél órával később*
- Mack tied a padló enyém a pult. - mondta Bella és a Zárva táblát megfordította hogy nyitva. Ma valamiért nem kezdtek úgy tolongani a kávéért, de volt ki beesett az ajtón. Mikor nem jött senki felpattantam a seprűre és elkezdtem hülyéskedni rajta míg Bella fetrengeni nem kezdett a pulton. Elég kényelmetlen helyzetbe kerültem mikor az ajtón belépett egy szőke hajú lány. 
- Szia. - köszönt Bella hülyeségből mögém mikor a vevőt még nem láttam. 
- Nem veszem be. - mosolyogtam, de a hátam mögül vissza köszöntek. 
- Sziasztok. 
- Jaj! - dobtam el a seprűt és a lapátot. 
- Addig bohóckodj míg nem jönnek a tesóim. - kacagott majd arrébb rugdostam a takarító szettemet.
- Te jó fejnek tűnsz, Mack. - nyújtottam a kezem.  - Ő pedig Bella.
- Bocsi helyette is. - legyintett rám Bella.
- Semmi, szerintem is jó fejek vagytok. Rydel vagyok. 
- Cuki név, arab? - kukacoskodtam.
- Nem!? - nézett Bellára majd lehuppant az egyik helyre Bellával szemben. 
Míg beszélgetni kezdtünk meghallottam a kedvenc számom a rádióban. Felpattantam a pultra majd a magasan lévő polcon ékeskedő rádiót feltekertem hangosabbra. Lazán elkezdtem táncolni a Parti az én szintem számra erre Bella már megint belém kötött hülyeségből. 
- Neked mi nem a kedvenc számod? 
- Én is szeretlek. - kezdtem táncolni a pult tetején. 
Hallottam hogy az ajtó fölé felaggatott csengő megcsörrent. Hirtelen leugrottam a pultról mert megijedtem hogy a főnök az, de utána kapcsoltam hogy ő Madridba utazott a családjával szóval annyi kávét ihatok amennyit akarok csak Bella ne szóljon rám. 
- Mack ha egy korty kávét is mersz inni nem foglak tudni lenyugtatni. 
- Épp ezért csak egyet. - alkudoztam.
- Szerintem így is eleven vagy. - mondta Rydel.
- És hány tesód van? - kérdeztem mikor a tejszínhabos flakonból mindent a számba nyomtam majd a tetejére szórtam egy kis csokit. - Nézzétek száj kehely lettem. - mondtam teli szájjal majd elkezdtem röhögni és minden felment az orromba. Bella is és Rydel is segíteni akartak de levegőt sem kaptak a nevetéstől.
- Ő 4 fiú tesóm van.
- Ó megértelek nekem van a nővérem Taylor és Bella akik 6 fiút nyomnak egyenként. - ültem mellé mire elkezdtünk nevetni mind a hárman. 
Ma kivételesen nem az a gonosz goromba voltam a vevőkkel hanem az a cuki. Ide-oda rohangáltam az asztalok között és fociztam a kis kézilabdával amit a polcról löktem le. 
- Sziasztok. - jöttek be szerintem Rydel tesói. Éppen dekáztam volna mikor elcsúsztam a frissen felmosott padlón és a labda a vendégek felé repült. 
- Bukj le! - kiabáltam kacagva, de az egyik szöszit fejbe találtam. 
Nem bírtam volna ki röhögés nélkül ki, de ezzel szenben Bella nagyon pipa volt rám. 
- Mack! - akadt ki. 
- Én szóltam hogy bukjon le. - vontam fel a vállam. - Ne akadj már ki, mindig olyan feszült vagy. Nézd meg nem lett semmi baja. - fogdostam a srác fejét, mire elkezdtek nevetni.
- Srácok ők itt Bella és Mack. Csajok ők itt Ross Riker Rocky Ell és Ryland. 
- Aranyos vagy! - mondta Rocky.
- Ezt ne mond neki mert kiakad. - mondta Bella a kávéfőző mellöl.
Felvettük a rendelést majd neki is estünk a kávé készítésnek. Míg én azt hallgattam hogy Bellának "kicsit" bejön Riker ők rólam beszéltek.
- Őhm Mack csörög a telefonod. - mondta Rydel majd megpillantotta Taylort a képernyőn. - Ő a testvéred?
- Igen, de nem érdekel mit akar. - nyomtam ki majd Bella mellé mentem megint hogy befejezhesse amit elkezdett.
Ritkán ha szerelmes lesz, de most nagyon megtetszett neki ez a szőke Adonisz. Mit mondjak neki? "nem is olyan ronda" vagy ilyenkor nem tudom mit kell mert soha nem a srácok körül forgott se nála sem pedig nálam a világ.
- Mack, mikor szoktatok végezni? - kérdezte meg a nagy suttogásból Rydel. 
- Kettőkor miért?
- Csak mert R... - lökte oldalba Ross nővérét majd aranyosan rám nézett.
- És mit csinálunk délután? - kérdezte Bella.
- Te mész Kendallel Carlosékhoz én meg megyek moziba egyedül. - mondtam. - Ugye? - mire Bella csak bólintott.
Ezt nem tudtam mire véljem így csak a kávét nyomtam eléjük. Miután megitták a kávét és a sütit is megették fizettek majd távoztak. Elfelejtettem elkérni a telefonszámát Rydelnek, de Bella hamarabb kapcsolt.
*Délután 2 óra*
- Akkor majd otthon találkozunk. - köszönt végül el Bella én pedig mentem a másik irányba.
Mikor ki akartam fordulni az utcából Rossal találtam szemben magam.
- Szia Ross.
- Szia Mack. Hova mész?
- Moziba a Jump Street 22-re.
- És én is veled.- felelte.
- Ha szeretnél. - mosolyogtam rá.

2 megjegyzés: