2014. február 22., szombat

01. Az őrület

*Bella szemszöge*
Most itt vagyok Mack-nél. Ő éppen a nővérével vitázik valamin. A délutánt nem tudom hova tenni. Egyszerűen nem.
*6 órával ezelőtt*
- Mack! Gyere már! Nincs kedvem a tömegben kitörni innen!
- Kész is vagyok.
- Akkor kivel mész?
- Egyedül. És te meg mész Carlosékhoz?
- Igen, de szívesebben mennék veled. Nem szívesen hagylak egyedül menni moziba.
- Menjél nyugodtan. Tudok vigyázni magamra.
- Akkor jó szórakozást!
- Te meg tarsd szemmel az idióta bátyádat és a még idiótább haverjait!
- Szia! - mondtuk szinkronban. Persze ezen is röhögtünk egy sort.
Kendall a sarkon várt. Még visszanéztem, hogy mack elindult-e, de amit láttam, megdöbbentett.Mack Ross-al (az egyik szöszivel) indult el! Foggalmam sincs, hogy mikor vagy, hogy hogy beszélték ezt meg. És nekem miért nem szólt? Itt valami nagyon nem tetszik.
- Szia bratyó! - ültem be a kocsiba.
- Szia hugi! Indulhatunk?
- Persze.
Az út szinte némán telt. Még sosem utaztunk a bátyámmal így. Mindig vagy veszekedtünk, vagy hülyültünk. Ez nem csak nekem tűnt fel. Kendall szóvá is tette:
- Olyan szótlan vagy hugi. Történt valami?
- Mack hazudott nekem!
- De hisz az lehetetlen! Ovi óta barátok vagytok és még soha nem hazudtatok egymásnak.
- Akkor magyarázd meg te! Úgy volt, hogy egyedül megy moziba, mert te engem elrángadtál foggalmam sincs hova. Most mikor ültem be láttam, hogy az egyik szöszivel indul el. Ez nem fer! Amúgy hova is megyünk?
- Carlosékhoz.
Carloséknál van a privát póbatermük. Szóval odajárnak enni, inni, aludni, feküdni, bulizni, egyszóval mindent ott csinálnak.
- Megjöttünk. - zökkentett ki a gondolataimból Kendall.
- Veszem észre - szállok ki a kocsiból.
- Megjöttünk! - üvöltjük a garázsban mikor beértünk.
- Sziasztok! Bella, te ülj le a hosszú asztalhoz és várj, míg Logan kiosztja a feladatod - "üdvözölt" James.
- Mi lenne, ha mondjuk fognád a csili-vili fésűdet, meg a gonodan beállított hajad és hoznál nekem inni?
- Bunkó vagy, mint mindig.
- Köteketsz, mint mindig.
- Csak a multkorit ne! - és már szertvírozta is nekem a colamat.
- Miért? Mi történt multkor? - kérdezte Logan.
- Téged is lehet látni? Amúgy semmi különös, csak állítólag eltörtem a kisujját.
- Azért vinnyogott?
- Talált. De elmondaná valaki, hogy Kandell miért rángatott ide?
- Mert válogatást tartunk és nélküled Kandell nem lett volna zsűri.
- Kössz, Carlos! És Kendall! Ezért még számolunk! - néztem rá 'fenyegetően".
A válogatás amúgy egész jól sikerült. Egy Miranda nevű lányt választottak, aki elég tehetséges énekes. Nem tudom, hogy mire kellett ez az egész, de nem is akarom tudni.
- Bella! Itt vagy? Olyan furcsa voltál egész délután.
- Persze bratyó, csak az amit mondtam. Nem fér a fejembe, hogy hogy vághatott át.
Mikor hazaértem, nem volt otthon senki, így átmentem Mack-hez. Már állt a bál.
- Akkor én felmegyek. - de senki sem hallott

1 megjegyzés:

  1. picit össze vissza , de egyébként tök jó a blogod :)
    ha picit jobban le írod a helyszíneket , sokkal jobban bele tudná magát élni az olvasó !
    Ha ez egy Nialles blog , akkor jobban ki kéne térni arra , mit érez érte a lány , és arra amit együt csinálnak ( a tánc a bulin ) !!!!!
    Egyébként egész jó ;)

    VálaszTörlés